Szeretnél Te is pénzt keresni a Facebook és az Instagram segítségével?
Te is szeretnél erős online marketinget a cégednek, viszont túl sok az infó? Mivel kellene kezdened? Weboldal, blog, vlog, e-mail marketing, seo, értékesítési tölcsér, Google Ads, stb...? Számos megoldás van arra, hogy pénzt keress online, de nincs mese, az az aranybánya, ha tudsz vérprofi hirdetéseket létrehozni a Facebookon és az Instagramon. Jelenleg Európában és Magyarországon is ez az etalon!


Viszont az még nem Facebook hirdetés, hogy kiemeled a bejegyzésedet (úgy, ahogyan a Facebook javasolja), vagy létrehozol egy eseményt. Lássuk be, ha már próbálkoztál az ilyen a típusú hirdetésekkel, hol szerencséd volt, hol nem. Ez viszont akkor szerencsejáték!
Mi lesz így az online
marketingeddel? Tovább keresgélsz? Megtanulsz megint valami mást?
Marketingügynökségre bízod a céged jövőjét?
Mi lenne, ha egyszer és mindenkorra megtanulnál jobban hirdetni a Facebookon/Instagramon, úgy, mint a felső 1%?
Hogyan?
A Facebook személyes konzultáción legendás Facebook hirdetővé képzünk! (Ez nem egy tréning, hanem a Te személyes kiképzésed)
Ennyi elég is volt, jelentkezem a tréningre
Ezekre tanítunk meg:

1. Hogyan alakíts ki egy hatékony stratégiát.

2. ·
Létrehozzuk számodra azt a hirdetési platformot, amit vezető
marketingügynökségek is használnak.

3. Megtanítunk célozni, vagyis hogyan találd meg a célközönséged. Kategorizálni tudod a célcsoportodat, akiknek meg fog jelenni a hirdetés, az alábbiak alapján:
- ország szerint (pl. melyik országban élők lássák a hirdetésed),
- város szerint (pl. Budapest, Debrecen és Győr környéki embereknek jelenjen meg a hirdetésed),
- kor (pl. 30 és 60 év közöttieknek jelenjen meg a hirdetésed),
- nem alapján (pl. csak a nők lássák),
- érdeklődésük alapján (pl. akiket érdekel a divat, a tánc, és a gasztronómia),
- munkahely szerint (pl. tanároknak és marketingeseknek jelenjen meg a hirdetés),
- jövedelmük szerint (pl. háztartások jövedelme a felső 10%),
- életesemények alapján (pl. akiknek most született gyereke),
- tanulmányaik alapján (pl. általános iskola, doktori cím),
- mobiltelefon alapján (pl. csak az Iphone tulajdonosoknak jelenjen meg a hirdetés)
- és még számos célzást fogsz tudni a Facebook hirdetéseknél beállítani.Itt kezdődhet a szöveged.

4. Ilyen típusú Facebook hirdetéseket fogsz tudni létrehozni:
- Márkaismertség: minél több ember ismerje meg a cégedet.
- Elérés: minél több emberhez jusson el az ajánlatod.
- Forgalom: minél nagyobb forgalmat terelni a weboldaladra, webshopodba, optin oldaladra.
- Videómegtekintés: minél több ember nézze meg a videódat.
- Aktivitás: minél többen olvassák blogcikkedet, minél többen kedveljék az oldaladat, vagy részt vegyenek egy rendezvényeden.
- Üzenetek: minél több ember küldjön üzentet neked, pl. ajánlat kérés miatt.
- Érdeklődőkeresés: minél több érdeklődő jelentkezzen egy űrlap kitöltésével, ahol megadja elérhetőségeit.
- Konverziók: minél több embert konvertáljon a Facebook vásárlókká, feliratkozókká.
- Hogyan hirdess, ha webshopod van?

5. Ezen felül szintén a Facebook hirdetésekkel megtanulsz:
- hirdetni az Instagramon
- hirdetni a Messengeren
- létre fogsz tudni hozni hasonmás célközönséget, ami azt jelenti, hogy olyan embereknek fogsz hirdetni, akik hasonlóak a korábbi vásárlóidhoz (ez egy aranybánya)
- fogsz tudni készíteni remarketing hirdetéseket, vagyis azoknak fogsz hirdetni, akik már korábban jártak a weboldaladon.Itt kezdődhet a szöveged.

6. Megtanulod a hirdetésoptimalizálást, vagyis milyen mérőszámokat figyelj annak érdekében, hogy hatékony legyen a hirdetésed.

7. Megtanulsz olyan hirdetéseket létrehozni (kreatív és hirdetési szöveg) amely kiváltja a célközönségedből a kívánt interakciót.
Hol?
A Facebook személyes konzultáció vagy a Mi Budapesti
irodánkban, vagy nálad, vagy pedig skypeon zajlik.
Mikor és mennyi ideig tart?
Egy közösen megbeszélt időpontban tartjuk, időtartama 5-6 óra.
Mennyibe kerül?
128.000 forint. 30 napig még bármilyen kérdésed van, hívhatsz, írhatsz és segítünk.
Kiknek ajánljuk?

- Kis és középvállalatok cégvezetőinak akik amúgy is foglalkoznak a marketinggel és nem szeretnének erre a posztra külön embert alkalmazni, vagy esetleg egy ügynökséget megbízni.
- Marketingeseknek.
- Értékesítőknek. Ha szeretnéd naptárad megtölteni érdeklődő ügyfelekkel, akkor ez a képzés neked való. Annyi tárgyalásod lesz, hogy nem fogod győzni.
- MLM hálózatépítőknek. Ha kifogyott a címlistád, vagy nem szeretnél csak az ismerőeidre támaszkodva üzletet építeni, akkor kezdj el online érdeklődőket szerezni. Végre az egész ország, vagy világ lesz rajta a címlistádon. (Nem arról lesz szó, hogy facebookon fogsz ismerőseidre ráírni, vagy különböző csoportokba posztolni, hanem arról, hogy hogyan találd meg a már érdeklődő jelölteket). Végre igazi online hálózatépítő lehetsz.
- Webshop tulajdonosoknak