A Világ legjobb értékesítési levele
Most egy olyan levelet mutatok meg neked, ami egy igazi klasszikus, amit mindenkinek ismernie kell, aki szövegírást szeretne tanulni. Ez a levél önmagában 2 milliárd dollár hasznot hozott a Wall Street Journal számára. Mert hiába tetszik egy értékesítési szöveg, hiába ötletes, a lényeg az, milyen eredményeket érsz el vele...
Íme a levél:
Kedves Olvasó, egy csodálatos tavaszi délutánon 25 évvel ezelőtt két fiatal egyetemista vette át a diplomáját ugyanazon az egyetemen. A két fiatalember nagyon sok mindenben hasonlított egymáshoz. Mindketten ugyanolyan jó tanulók voltak, mindketten átlagosan jóképűek voltak és mindketten nagy reményeket tápláltak a jövőre nézve. A két fiatalember 25 év múlva az évfolyam találkozón találkozott megint. Még mindig nagyon sokban hasonlítottak egymásra. Mindketten boldog házasságban éltek. Mindkettőjüknek 3 gyermeke volt. És mindketten - ahogy a beszélgetésből kiderült, miután végeztek az iskolában ugyan annál a középnyugati gyártó cégnél dolgoztak. De volt egy különbség. Az egyikük ennek a cégnek egy kisebb részlegét vezette. A másik a cég elnök-vezérigazgatója volt. Mi okozta a különbséget? Gondolkodtál azon valaha, mi okoz ekkora különbségeket az emberek életei között? Ez nem feltétlenül a kiemelkedő intelligencia, a tehetség vagy a küldetéstudat. Ez nem az, hogy az egyik ember akarja a sikert, a másik pedig nem. A különbség abban áll, amit az egyikük tud és abban, hogyan használja ő ezt a tudást. És ez az, ami miatt most írok neked a konzultációnkról. Mert a személyes konzultációnk célja pontosan ez: a partnereinknek tudást adni - olyan tudást, amit az üzletükben használni tudnak. https://www.marketinglegenda.hu/konzultacio/ .
Mi a te történeted? Miért olyan hatásos ez a levél? Mitől működik? Hogyan alkalmazhatod a benne található technikákat a saját piacodon? Ezt tanulhatod majd meg a személyes konzultáción. Klikkelj ide és fedezz fel egy új világot: https://www.marketinglegenda.hu/konzultacio/