Csoki, vanília, eper vagy hupikék törpikék, velencei álom és Mozart torta?
Avagy fagyizód van? Néhány tipp több profithoz.
Egyesek szerint lassan vége a fagyis szezonnak, mások szerint sosincs vége. Egyébként is, ki tudja, milyen évszakban olvasod ezt a bejegyzést J Mindenesetre belföldön illetve külföldön jártamban keltemben azt tapasztaltam, hogy kis Hazánkon kívül jobban alkalmazzák a fagyizó tulajdonosok a modern marketinget. Ha Te is több profitot szeretnél, olvasd el ezt az öt tippet és alkalmazd már holnaptól!
Már a legelején döntsd el, hogy a fagyiporos, térfogatnövelővel felturbózott változatot választod, amikor a vendég gyakorlatilag ízesített levegőt nyal (de legalább élvezi J), vagy a minőségi fagylalt készítését?
Mindenesetre, ha fagyit árulsz, add meg a lehetőséget a vendégeidnek, hogy papír vagy műanyag dobozban kanálkával, illetve tölcsérből is fogyaszthassák a fagylaltot. Ha le is tudnak ülni nálad, akkor üveg kehely is legyen. S jöjjön mindháromhoz plusz adalék.
Az alap tölcsér mellett, ami benne van a gombóc árban, mindig legyen extra lehetőség is felárért. Pl édes tölcsér, csokival leöntött tölcsér, stb. Jó, ha tudod, maguktól kevésbé kérik az emberek, mindig meg kell kérdezned, illetve tanítsd meg rá a személyzetet, hogy kérdezze meg!
Nem tudod, hogyan csináld? Segítünk!
https://www.marketinglegenda.hu/konzultacio/
Ismerek olyan fagyist (nem véletlenül J), ahol műanyag doboz van, papír nincs. A doboz a fagyizó logójával ellátott, aki ilyen dobozzal érkezik és abban kéri a fagyit, annak olcsóbban adják. Szerinted vannak visszatérő nyalakodóik? Továbbmegyek, a dobozka külön is megvehető, a háziasszonyok szeretik, mártásokat, nasit, egyebeket tesznek bele.
Ha le lehet nálad ülni, az asztalra mindig tegyél szalvétát, egy kis szemetest, illetve érdemes ingyen valamilyen olcsó aprósággal kedveskedni a vendégeknek. Pl: kis flakonokban legyen fahéj, kakaópor, mentakivonat, stb; amivel megszórhatják a fagyijukat.
Akármiben kérik is a fagyit, mindig adj mellé kérés nélkül is egy szív alakú kis ostyalapot. Kellemes érzést vált ki tudat alatt is a vendégben, máskor is vissza szeretne majd térni hozzád.
Szintén fontos az upsell is. Ha kért extra tölcsért, ha nem, mindig kérdezd meg, illetve az alkalmazottakat tanítsd meg rá, hogy mindig javasoljanak egy plusz ízt megkóstolni, ajánljanak valamilyen öntetet, extra ostyát. Nagyon sok pénztől esel el, ha ezt nem csinálod rendszeresen!
Javítja a kipróbálási hajlandóságot, ha tartasz kis műanyag kanalakat és minden vendégednek valamelyik ízből kínálsz egy nyalatot! Szeretni fogják ezt a gesztust is!
Hallottál már a kézműves fagylalt napjáról? Ha nem, nézz utána! Nem is írok róla csak annyit, hogy nagyon jó marketing eszköz.
Még több fagyis ötletre vágysz? Több profitot szeretnél realizálni a fagyizódból? Vagy a fagyizód marketingjét építsük fel? Nem probléma, megoldjuk!