Ha nem akarsz sikeres lenni, ne olvasd el!

2019.12.12

A marketingesek jó része szobatudós. Én 2008 óta kint vagyok a terepen.

A marketingesek 95%-a nem akar eladni. Én minden pillanatban ezt csinálom.

A marketingesek többsége nem igazán tudja, mikor tegyen ajánlatot. Én azt mondom, AMO! (Always Make Offer)

A marketingesek 95%-a rosszul gondolkodik az árazásról. Én szakértő vagyok a témában.

A marketingesek többsége szerint kérj el az ügyféltől csak egy e-mail címet. Én azt mondom, kérj el minél több adatot.

A marketingesek többsége szerint az e-mail marketing halott. Nálam él és virul!

A marketingesek többsége szerint írj heti egy nagyon jó e-mailt. Én írok inkább három közepesen jót.

A marketingesek többsége szerint küldj csak e-mailt. Szerintem meg emeld fel azt a kurva telefont!

A marketingesek többsége dizájner weboldalt készít. Én sales weboldalt készítek, mert azzal lehet eladni!

A marketingesek 95%-a beleköt a weboldaladba, hogy ez meg az nem jó. Én azt mondom, ha az ügyfeleidnek tetszik, látogatják és rendelnek, akkor szard le!

Nem tetszik a sales szöveg, amit írtam a kampányodhoz? Nem neked kell, hogy tetszen, öreg! Az ügyfélnek!

A marketingesek 95%-a csak az előnyöket tolja. Te is? Akkor elbasztad! V.P.F.A.E. Hogy ez mi?

www.marketinglegenda.hu

Keress meg és megtudod!

A marketingesek többsége képtelen igazi réspiacot találni. Vörös óceánban éheznek. Én egy kék óceánban hízom!

A marketingesek többsége megélhetési. Azaz, ha nem végezné el neked a munkát, éhen halna. Aztán csodálkozol, miért nincs eredmény. Én nem a megélhetésért foglalkozom mások marketingjével. Ha kivitelezhetetlen a terved, megmondom, hogy ne költs feleslegesen pénzt.

Egyenes vagyok? Igen.

Nyers vagyok? Igen.

Szélsőséges vagyok? Igen.

Belemondom a pofádba, amit gondolok? Igen.

Neked ez nem tetszik? Akkor keress valakit a középmezőnyből. Tudod? A futottak még kategória...

Mindent, amit teszek, nem ellened, hanem érted teszem!

Sikeres vagyok? Igen. És Te?

Az életed nem attól lesz szebb, hogy felteszel az Insta fotódra egy filtert!

Ne csak a like-ok száma gyarapodjon, a bankszámlád is!

Mi, Marketing Legendák meghódítjuk a Világot! Velünk tartasz vagy maradsz a posványban?

2020. Csak figyelj! Legendás év lesz! Nagy dolgok jönnek...

www.marketinglegenda.hu

Az oldal nem tartalmaz Cookiekat
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el