Hét tesztelt taktika több Google-értékelés létrehozásához

2019.07.13

Az érdeklődők, illetve az ügyfelek túlnyomó többsége a mások által közzétett Google-véleményeket ugyanolyan megbízhatónak tartja, mint a személyes ajánlásokat. Tehát hogyan tudják a vállalkozások a vevőiket ösztönözni arra, hogy írjanak véleményt számukra a Google-on?

A vásárlók 97 százaléka a vásárlási döntés meghozatalát az online véleményektől teszi függővé. A Google értékelések a márka hírnevét építik, ezzel segítve az ügyfeleket abban, hogy döntést hozzanak a Te céged javára. Valójában a legújabb kutatási eredmények azt mutatják, hogy a Google értékelések csillagai társadalmi elismertséget biztosítanak a márka számára, ami 35% -kal növeli webhelyed CTR-jét.

A Google a leggyorsabban növekvő felülvizsgálati oldal, amely a legtöbb platformhoz képest a legtöbb véleményt kapja. Ezért nem engedheted meg, hogy a vállalkozásod figyelmen kívül hagyja a valódi és rendszeres Google-vélemények szerepét egy erős online hírnév kialakításában. Továbbá, az értékelések betekintést és mérhető információt nyújtanak a célközönségedről.

Olvass tovább, hogy megismerj néhány tesztelt vélemény generáló módszert, amely további tippeket kínál a keresőmotorok rangsorolásának javításához és az ügyfél vásárlási döntések pozitív befolyásolásához.


1. Ügyfélkezelés

Az ügyfélszolgálat fontosságát az üzleti világban nem lehet alábecsülni. A McKinsey-tanulmány kimutatta, hogy a vásárlási tapasztalatok 70% -át az adja, ahogy az ügyfelek érzik, hogyan foglalkoznak velük. Kiváló ügyfélszolgálattal nemcsak kiemelkedsz a kereskedők tömegéből, hanem arra is ösztönzöd az embereket, írjanak véleményeket és ajánlásokat a cégedről.


2. Az kap, aki kér

A Google vélemények beszerzésének egyik legegyszerűbb módja az, hogy kérd. Képezd a személyzetet, különösen az ügyfelekkel szemben támasztott követelményeket, hogy kérjék az ügyfelek véleményét és visszajelzéseit. Nem tudod, hogyan kezdj neki? https://www.marketinglegenda.hu/konzultacio/ 


3. Ösztönözd az ügyfélszolgálatod csapatát, hogy gyűjtsék a véleményeket 

Az ügyfélszolgálati munkatársaid gyakorlatilag az üzleted arcai. Nap, mint nap együttműködnek az ügyfelekkel, problémás és termék- vagy szolgáltatással kapcsolatos kérdések megoldásával. Ezért kritikus fontosságú, hogy motiváld őket, hogy sok visszajelzést kapjanak. 


4. Hozz létre egyéni Google-vélemények linket 

A Google-vélemények beillesztése a webhelyedre akadályozhatja a webhelyed hitelességét. Más szóval, ha ellenőrzöd a véleményező tartalmat, az ügyfelek kétségbe vonják az eredetiségét. A Google-értékelő űrlapra mutató hivatkozás hozzáadása az üzleti oldalon segítheti a potenciális ügyfeleket abban, hogy gyorsan elérhessék, amit mások mondtak a cégedről. Adj hozzá egy grafikát vagy gombot az oldalon, mint a "Google-vélemények olvasása", és kapcsold össze a helyed ID-vel. Nem tudod, hogyan kell? Mi megoldjuk! www.marketinglegenda.hu 


5. Mindegy, hogy negatív vagy pozitív, válaszolj a véleményekre 

Függetlenül attól, hogy pozitív vagy negatív, fontos, hogy válaszolj az értékelésre, hogy az ügyfelek tudják, hogy mindenkinek hajlandó vagy segíteni. Valójában a Harvard Business Review által közzétett tanulmány megállapította, hogy az ügyfelek véleményének megválaszolása jobb minősítést eredményez. Szánj időt a vélemények megválaszolására, hogy a lehetséges értékelők azt érezzék, hogy érdemes időt szánniuk a véleményezésre. 


6. Építs kapcsolatot az ügyféllel 

Sajnos, a legtöbb vállalkozás csak a termékekkel kapcsolatos értékelésre vagy az ügyfelek véleményének megszerzésére összpontosít, kevés hangsúlyt fektetve a hosszú távú kapcsolatok kiépítésére. Az ügyfelek szívesebben véleményeznek, ha elmondod nekik, mire fogod használni az értékelésüket. Fontos, hogy megfelelő szavakat használj, amikor megpróbálod véleményezésre bíztatni az ügyfeleidet. Ne tűnjön kényszerítésnek és próbáld meg motiválni őket az írásra. Pl: Kíváncsiak vagyunk a tapasztalataira, hogy a jövőben még nagyobb felhasználói élményt tudjunk nyújtani Önnek. Nincs ötleted? Nekünk van! https://www.marketinglegenda.hu/konzultacio/ .


7. Ügyfél parti 

Az ügyfél partik vagy felhasználói estek segítenek neked abban, hogy a vásárlóid érzelmileg is elkötelezettek legyenek a céged illetve a termékeid iránt. Némi motivációval (vagy akár anélkül is) a nagyköveteddé teheted a legjobb vevőidet, akik a céged jó hírét fogják vinni szerte a világban. Nem szerveztél még ilyen eseményt? Mi már többet is! https://www.marketinglegenda.hu/konzultacio/ .

Bízom benne, hogy hasznosnak vélted az olvasmányt. Ha van bármilyen kérdésed, vagy szeretnéd, hogy segítsünk neked, akkor ne habozz! https://www.marketinglegenda.hu/konzultacio/


Források: McKinsey tanulmány, Harvard Business Review, George Konidis

Az oldal nem tartalmaz Cookiekat
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el