Blog

 

Az érdeklődők, illetve az ügyfelek túlnyomó többsége a mások által közzétett Google-véleményeket ugyanolyan megbízhatónak tartja, mint a személyes ajánlásokat. Tehát hogyan tudják a vállalkozások a vevőiket ösztönözni arra, hogy írjanak véleményt számukra a Google-on?

Egy országos felmérést végeztünk 2019 júniusában, (lehet, hogy Te is részt vettél a felmérésben) vállalkozók, értékesítők és hálózatépítők körében. A felmérésben az alábbiakat vizsgáltuk:

Látok egy fantasztikus nőt egy partin.
Odamegyek hozzá és azt mondom: "Fantasztikus vagyok az ágyban".
- Ez a Direkt Marketing

Most egy olyan levelet mutatok meg neked, ami egy igazi klasszikus, amit mindenkinek ismernie kell, aki szövegírást szeretne tanulni. Ez a levél önmagában 2 milliárd dollár hasznot hozott a Wall Street Journal számára. Mert hiába tetszik egy értékesítési szöveg, hiába ötletes, a lényeg az, milyen eredményeket érsz el vele...

Pozicionálás

2019.06.27

A pozicionálás célja, hogy az ügyfeled tudja azt, hogy Te vagy a legjobb alternatíva, akit választhat. Vagyis Te vagy az akitől a terméket meg kell vásárolni. Te vagy és nálad van a legjobb megoldás, annak érdekében, hogy megoldja a problémáját vagy elérje a céljait.

Ebben az anyagban arra foglak megtanítani, hogy hogyan motiváld a munkatársaidat, főleg az értékesítőidet. Nem egy szokványos motivációs dumát fogsz itt most olvasni, nem olyat amit olvastál a korábbi könyvekben, vagy hallottad te is a rendezvényeken, motivációs tréningeken. Azért nem, mert nem lelkesíteni akarlak, hanem motiválni. A motiváció a...

Az oldal nem tartalmaz Cookiekat
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el